خرید بطری آب جادویی
نوشته شده توسط : مهران
 

خرید بطری آب جادویی – آیا دوست دارید تا در هنگام مسافرت و یا کوهنوردی همیشه و هر جا که بودید آبی خنک و گوارا بنوشید؟ امروز در فروشگاه پستی خرید شما را با محصولی منحصر به فرد و فوق العاده آشنا خواهیم کرد.نام این محصول بطری آب جادویی می باشد.این بطری آب با قابلیت خنک نگه داشتن آب و سایر نوشیدنی های دیگر تا 24 ساعت می تواند همسفر خوب و به درد بخوری برای شما در مسافرت ها باشد.شما از این پس با استفاده از این بطری آب جادویی بدون انکه تغییری در مزه و بوی آب ایجاد نماید می توانید آبی خنک و گوارا بنوشید.
ما در فروشگاه پستی خرید امکان خرید پستی این محصول را فراهم کرده ایم و هر زمان که خواستید می توانید براحتی و در کمتر از چند دقیقه با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.این بطری از جنسی مقاوم و بسیار سبک بوده و براحتی توسط شما قابل حمل می باشد.

 

 

 

 

 

 

بطری آب جادویی
حتی از این محصول در محیط کار و یا در مدرسه و دانشگاه نیز می توانید استفاده نمایید و لذت نوشیدن آبی خنک را برای همیشه تجربه نمایید.همچنین می توانید از این بطری اب جادویی به عنوان یک هدیه بی نظیر برای دوستان و عزیزانتان استفاده کرده و موجب  خوشحالی انها شوید.
این بطری به راحتی قابلی شستشو بوده و با ظرفیت نگه داری 480 میلی لیتر آب می تواند بسیار کار امد و موثر باشد.دقت نمایید که در بازار محصولاتی مشابه این کالا  بسیار فراوان بوده و مهمترین نکته در هنگام خرید این کالا کیفیت و مدت زمانی است که می تواند آب و یا هر نوشیدنی دیگری را برای شما خنک نگه دارد.پس حتما در هنگام خرید این محصول دقت لازم را به عمل اورید و از فروشگاهی مهتبر اقدام به خرید نمایید.
شما می توانید این بطری آب را در رنگ های مختلفی از فروشگاه پستی خرید تهیه نمایید.

 

 

 

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

ساعت دیواری

بطری آب جادویی

ساعت دیزل

ژل جادویی تمیز کننده

فاز متر ديجيتال

دستگاه نگین زن 





:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: